Pantangan Menyapu pada Malam Hari
Pantangan Menyapu pada Malam Hari
Mitos ngeunaan nyapu di peuting téh mangrupakeun salah sahiji kayakinan anu masih kénéh ngakar kuat di masarakat Indonesia. Dina budaya lokal, aya kapercayaan yén nyapu di peuting téh pamali atawa hal anu kudu dijauhan, lantaran dianggap bisa mawa sial atawa ngajauhkeun rejeki anu geus aya di jero imah. Pikeun sababaraha kolot, nyapu di peuting mah ibaratna "nyapu" rejeki atawa kabagjaan kaluar ti imah, jadi teu sae lamun dilakukeun. Lantaran kitu, kolot jaman baheula sering ngalarang budak-budak maranéhna pikeun nyapu di peuting, sieun lamun rejeki atawa kauntungan maranéhna bakal “kabawa kaluar” ku sapuan sapu.
Tapi, numutkeun pandangan Islam, sabenerna teu aya larangan husus pikeun nyapu di peuting. Salasahiji ulama, Buya Yahya, ngajentrekeun yén nyapu di peuting mah teu dilarang dina pandangan Islam. Dina ajaran agama, teu aya dalil atanapi aturan syariat anu nyebut yén nyapu di peuting téh teu meunang atawa bisa ngaganggu rejeki. Numutkeun Buya Yahya, lamun aya anu percaya yén nyapu di peuting téh bakal ngabalukarkeun rejeki jauh atawa kabawa ku batur, éta téh asalna tina kayakinan budaya atawa adat masarakat, lain tina hukum Islam sorangan.
Buya Yahya ogé ngajelaskeun yén urang bébas pikeun ngalakukeun kagiatan naon waé di peuting, boh éta nyapu, nyangkul, milarian kai, atawa nu séjénna, sabab éta téh teu aya kaitan langsungna jeung hukum syariat. Lamun aya nu nganggap éta salah, éta téh ngan saukur alatan pangaruh budaya jeung kapercayaan anu geus lila dipiboga ku masarakat, lain alatan aya aturan anu jelas tina agama.Ku kituna, dina pandangan Islam, nyapu di peuting téh diwenangkeun sarta teu mawa pangaruh goréng kana rejeki atawa kabagjaan imah. Ieu kapercayaan budaya mah bisa jadi hiji pangajaran pikeun urang, tapi teu kudu dianggap salaku hukum anu kudu diturutan sakumaha aturan agama.
Struktur ungkapan larangan ieu nyaéta ungkapan anu diwangun ku dua bagian, nyaéta Teu meunang anu ngandung harti larangan sarta sasapu ti peuting anu ngajelaskeun sababna. Dina bagian ieu, sababna nu matak teu meunang, jeung upami aya anu ngalanggar larangan éta bakal meunang akibatna, nyaéta bisi nyapukeun rejeki, anu nuduhkeun akibatna nyaéta jarangna rejeki atawa terhalang rejekina jadi akibat tina sasapu ti peuting nyaeta bisa ngajauh keun rezeki anu tos aya di jero bumi atawa si rezekina seep ku batur da ku sabab di sapukeun kaluar bumi, tah mun aya nu ngalanggar teh akibat na bisa ngajauh keun rezeki atawa rezeki beak ku batur.
Nama kelompok
1. Kalinna Panjaitan ( Sejarah )
2. Sylfa Tunnisa Hidayat ( Pandangan )
3. Robyansyah Tazmahal ( Pandangan )
4. Reipansyah Putra Nurpadis ( Akibat )
Dokumentasi Wawancara
Daftar pustaka
Abbas, Ibnu. 2024. Pandangan Menurut Islam. (https://jatim.viva.co.id/amp/cangkrukan/10844-pandangan-islam-soal-larangan-menyapu-dan-menjahit-di-malam-hari), Diakses pada tanggal 08 November 2024
Boymau, Suhaderti Inyel.2024. Mitos Menyapu (https://www.rri.co.id/hiburan/919998/mitos-menyapu-di-malam-hari#:~:text=Menyapu%20di%20malam%20hari%20diyakini,dari%20rumah%2C%20sehingga%20mendatangkan%20kesialan), Diakses pada tanggal 08 November 2024
Firdaus, A., & Humaira, H. W. (2016). Akibat Menyapu pada Malam Hari ( https://eprints.ummi.ac.id/86/ ),Diakses pada tanggal 08 November 2024
Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
BalasHapusNami lengkap abdi Syahira Ramadhani.
BalasHapus(Ringkasan artikel) Nyapu ti peuting téh budaya lokal masarakat Indonesia. Nyapu ti peuting teh pamali atawa hal anu kudu dijauhan, lantaran dianggap bisa mawa sial atawa ngajauhkeun rejeki anu geus aya di jero imah (nyapukeun rejeki). Tapi pandangan Islam, sabenerna teu aya larangan pikeun nyapu di peuting sabab teu aya dalil jeung syareatna.
(Hal anu ngirut) Gambar dokumentasi Reipansyah ngalaksanakeun mitos jeung menarik oge keur leuwih diteliti tentang kapamalian sasapu ieu anu matak nyapukeun rejeki.
(Kasalahan kabahasaan) paragraf 3
1. Aya kalimat 'di peuting' kuduna "ti peuting"'
2. Aya oge anu kalah ngabahas hal lain jeung hal lain eta di hijikeun jeung bahasan pentingna. kuduna saparagraf teh fokus kana 1 ide pokok
3. Eweuh spasi setelah titik diantara kalimat "agama" jeung "Ku"
Paragraf 4
1. Kata "Teu" kduna ulah diawalan ku kapital sabab eta kata lain saengges titik atau lain ngaran tempat
2. Aya 2 kata anu maksudna sarua tap panulisanna beda anatara "rejeki" jeung "rezeki"
Penteun ti abdi keur artikel ieu nyaeta 84
Nami lengkep:
BalasHapusAsril Gustianas
Tingkesan eusi artikel :
Ringkesan ngeunaan mitos sasapu peuting nu kaasup kana budaya lokal. Mitos sasapu peuting dianggap bisa mupus rejeki kaluar imah. Nurutkeun pandangan Islam, mitos ieu teu aya dina pandangan Islam. Dina Islam teu aya pantangan dina peuting.
Hal anu ngirut tina artikel:
Hal anu ngirut nyaeta Reipansyah ngalaksanakeun mitos sasapu peuting.
Kasalahan kabasaan:
Gambar henteu ngagunakeun sumber
Daftar pustaka henteu sarua font jeung ukuran font na
Dina paragrap ka-4 kalimah ka-1 kecap "Teu" sabenerna teu badag sanajan aya di tengah-tengah kalimah
Dina paragraf ka-3 kalimah ka-3 henteu dispasi kalimah na nyatu kana tanda titik
Dina paragrap ka-3 kudu digabungkeun jeung paragraf ka-2 sabab masih hiji gagasan pokok anu sarua sabab lamun hayang beda paragraf gagasan pokok anu beda
Paragraf ka-4 kudu digabungkeun jeung paragraf ka-1 sabab masih keneh sarua gagasan pokok.
Peunteun artikel:
85
Menyalah abang kuh 🔥
1. Vera Dewi Rachmawati
BalasHapus2. Artikel ieu ngabahas mitos nyapu di peuting anu dianggap bisa ngusir rejeki dina budaya lokal. Tapi dina pandangan Islam, Buya Yahya ngajelaskeun teu aya larangan atawa pangaruh goréng ngeunaan nyapu di peuting. Kapercayaan ieu asalna ti budaya, lain tina ajaran agama.
3. Nu menarik, artikel ieu nunjukkeun kumaha kabiasaan sederhana nyapu bisa dianggap mangaruhan rejeki dina budaya lokal.
4. Dina paragraf ka 4 "Teu" kuduna janten "teu" lamun aya di tengah kalimat. Dina paragraf ka 3 " tina agama.Ku kituna" harusna sa atos tanda titik pake spasi.
5. 90
Nami lengkep:
BalasHapusM. Rayhan Hariwijaya
Tingkesan eusi artikel :
Ringkesan ngeunaan mitos sasapu peuting nu kaasup kana budaya lokal. Mitos sasapu peuting dianggap bisa mupus rejeki kaluar imah. Nurutkeun pandangan Islam, mitos ieu teu aya dina pandangan Islam. Dina Islam teu aya pantangan dina peuting.
Hal anu ngirut tina artikel:
Hal anu ngirut nyaeta Reipansyah ngalaksanakeun mitos sasapu peuting.
Kasalahan kabasaan:
Gambar henteu ngagunakeun sumber
Daftar pustaka henteu sarua font jeung ukuran font na
Dina paragrap ka-4 kalimah ka-1 kecap "Teu" sabenerna teu badag sanajan aya di tengah-tengah kalimah
Dina paragraf ka-3 kalimah ka-3 henteu dispasi kalimah na nyatu kana tanda titik
Dina paragrap ka-3 kudu digabungkeun jeung paragraf ka-2 sabab masih hiji gagasan pokok anu sarua sabab lamun hayang beda paragraf gagasan pokok anu beda
Paragraf ka-4 kudu digabungkeun jeung paragraf ka-1 sabab masih keneh sarua gagasan pokok.
Peunteun artikel:
85